Spørgsmål og svar

Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål

Så snart du har lejet et rum her på hjemmesiden, får du adgang til vores selvbetjening, hvor du kan finde din personlige kode til at komme ind med. Koden virker døgnet rundt, så du kan altid komme ind til dit rum.

Du kan se billeder af vores lokaler i bunden af denne side, hvis du fortsat er i tvivl, er du velkommen til at ringe til vores kundeservice på tlf. 21 99 00 10, som kan hjælpe dig videre.

Ja, det kan du sagtens. Du opsiger blot dit gamle rum til den dato du udfører flytningen, og så lejer du et nyt rum. På dagen flytter du dine ting, og betaler dermed kun for et rum.

Det er ikke tilladt at opbevare farligt gods, trykflasker, brandfarlige væsker, maskiner med olie eller benzin, køleskabe, frysere eller andre genstande med væske, mad eller let fordærvelige varer, ildelugtende produkter, dyr eller andre skadelige eller miljøfarlige genstande i det lejede rum. Maskiner skal tømmes for olie og benzin før opbevaring.

Du opsiger din lejeaftale via mail til info@dit-opbevaringsrum.dk og dette gøres fra dag til dag på hverdage. 


Bemærk at man ikke kan opsige sit rum før det er tømt, rengjort og hængelåsen er fjernet

Vi tilbyder betaling med gængse kreditkort.

Vi vil først sende dig en e-mail, hvor vi giver besked om den manglende betaling. Hvis vi ikke hører fra dig efter vores påmindelse, kan det medføre, at et gebyr pålægges. Hvis det skyldige beløb inklusive et evt. rykkergebyr ikke er betalt indenfor 10 dage efter forfald, vil rummet blive aflåst.

Dit-opbevaringsrum.dk har ikke forsikring der dækker lejers ejendele. Lejers ejendele er oftest dækket af lejers egen indboforsikring, og det er lejers eget ansvar at informere sit forsikringsselskab om opbevaringen.

Mangler du plads til opbevaring?

Hvis du leder efter et sikkert og pålideligt sted at opbevare dine ting, så er vi det perfekte valg.

Skip to content